سید محمد حسینسید محمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پسر متولد آبان

برای پسر عزیزم که تمام دنیای من است ( والبته باباش )

1392/12/12 17:37
نویسنده : مامان
136 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو می نویسم:

یادم می آید پارسال همین روزها بود که فهمیدم تو را باردارم حس وصف ناشدنی داشتم میان بهت و ناباوری سجده شکر به جا آوردم و نه ماه ، با آرزوی سلامتی تو شب را به روز رسانیدم .

نفس من ، عمر من ، عزیزم. تویی که 4 ماه پیش در چنین ساعاتی عزم سفر به این دنیا را کردی و با آمدنت تمام حس های خوب دنیا را نصیبم کردی حس شیرین مادر شدن که واقعا و انصافا با هیچ حس زیبایی در دنیا برابری نمی کند.

اکنون که 4 ماه از آن روز شیرین می گذرد هرروز به تو و بودنت بیشتر عادت می کنم و هر روز بیشتر و بیشتر عاشقت می شوم تویی که آمدی تا دنیای مادرت باشی تا با وجودت من معنای واقعی عشق و فداکاری را بفهمم

حالا می توانم بهتر بفهمم که یک مادر چطور حاضر است به خاطر طفلش ساعتها بیدار بماند و یا از خوشی هایش بگذرد حالا می فهمم مادر مهربانم چه روزهها و ساعتهایی را برایم بی تاب بوده و اکنون اگر من موفق و سالم هستم و چون تویی دارم به خاطر زحمات بی دریغ و واقعا بی دریغ اوست.

نازنینم ، محمد حسین جان

درست است که قلم خوبی ندارم اما بدان که من و بابا رضا خدای مهربانمان را به خاطر داشتن تو هزاران بار شاکریم و آرزوی همیشگی مان سلامتی و تندرستی و البته موفقیت توست.

با چشمانی امیدوار به آینده و لبریز از اشک شوق

دوستت دارم مامان

فدایی تو مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهدی و زهرا
15 اسفند 92 7:14
قلمت خوبه عزیزم،اونقدر خوب که احساس زیباتو کاملا منتقل کرد. خدا محمد حسین رو واست نگه بداره انشاا.. تا ابد
مامان
پاسخ
ممنونم . ومهدی جان و زهرای نازنینم رو برای شما
مامان محيا
15 اسفند 92 11:21
كجاي اين پست مال باباش بودانشاا... خداي خوب همه بچه ها رو زير سايه پدر و مادرشون حفظ و بزرگ كنه گل پسر شما هم همينطور
مامان
پاسخ
نه منظور اینه که دنیای باباشم هست پسرم . البته فقط نصف دنیای باباشه چون نصف دیگه ش منم . قربونت
ناهيد
16 اسفند 92 14:46
سلام عزيزم خدا اين شازده رو زير سايه بابا مامانش حفظ كنه ضمنا كجاش قلمت خوب نيست خيلي هم صادقانه مينويسي
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
اميرحسين کوچولو نفس ما
19 اسفند 92 14:24
خیلی خوشگل نوشتی مامانی. خدا حفظش کنه این فرشته کوچولو رو.بوووووووس
مامان
پاسخ